Thursday, May 27, 2010

ဘရုတ္ဘရက္နဲ႕ဆင္းတဲ့ေက်ာင္းပြဲ


                   ၿပီးသြားေပၿပီ..ေႏြရာသီသင္တန္းႀကီးကေတာ့ ဆရာအင္အားခ်ိဳ႕ငဲ့၊ပစၥည္းမရွိ၊ဘာမွ မရွိစြာနဲ႕ ဆရာေတြလဲ
ေပးႏိုင္သမွ် ခ်ေပးရင္းခ်ိဳ႕ငဲ့ေသာ ေႏြရာသီသင္တန္းၿပီးဆံုးသြားေပသည္။အေကာင္းဆံုးလုပ္ေဆာင္ေပးရန္ စဥ္းစားေသာ္လည္း
မေကာင္းမလွၿဖင့္သာ ၿပီးဆံုးသြားေပၿပီ။ က်မတို႕၏ မရင့္က်က္မႈ၊ ေဒသခံတို႕၏မပူးေပါင္းမႈ ၊အစရွိေသာ အမႈေပါင္းမ်ားစြာၿဖင့္
ၿပီးဆံုးေလၿပီ။ သို႕ေသာ္ ထိုဟာသည္ပင္ကား က်မတို႔၏ အရင္းေပတည္း။အခ်ိန္သံုးလေလာက္ ရင္း၍ရေသာေႀကာင့္ တန္သည္
လို႕သာေၿပာခ်င္ပါသည္။ ႀကားထဲမွ ကံမေကာင္းသူမ်ားကေတာ့ ကေလးငယ္မ်ားေပါ့ေလ။
                   ဒါေပမဲ့လည္း က်မ တို႔ရဲ႕ ကေခ်ာ္ကခြ်တ္ သင္တန္းဆင္းပြဲေလးအေႀကာင္းေတာ့ေၿပာခ်င္ပါေသးတယ္။ သင္တန္း
ဆင္းပြဲလုပ္မယ္တဲ့ ဘယ္သူစမွန္းမသိေပမဲ့ ဆရာေတာ္ဆီေရာက္ေနတဲ့သတင္းေႀကာင့္ က်မတို႕တေတြ သင္တန္းဆင္းဖို႕ၿပင္ႀက
ရတာေပါ့ ။ အလုပ္သမားအမ်ားစုပါေနတာေႀကာင့္ ဝန္ထမ္းမဟုတ္သူ ညီမေလးေတြက အလြန္ပင္ပန္းခဲ့ရပါတယ္။က်မလဲ
ခြင့္တစ္ရက္ကို အတင္းေနမေကာင္းၿဖစ္ၿပီးယူလိုက္ရတာေပါ့။ က်မ ေရာက္ေတာ့ သူတို႕အကတိုက္လို႕ၿပီးပါၿပီ။ ကေလးေတြလဲ
ေပ်ာ္လို႔ေပါ့။ ေက်ာင္းဆင္းးပြဲေရာက္မွသိလိုက္ရတာ က ဒီေက်ာင္းမွာ အႏုပညာမ်ိဳးေစ့ေတြေတာ္ေတာ္ မ်ားတယ္ဆိုတာပါပဲ။
ဒါနဲ႕ေပါ့ေလ သူတို႕က ကမယ္ေပါ့ ။ထူးဆန္းတာက က်မ သင္တာ ကဗ်ာလြတ္ၿမန္မာအက သူတို႕ ကေဟာ့ေရွာ့ ေတြပါကတတ္
လိုက္တာ ။ ဆရာမက သူတို႕ကတာကိုမ်က္လံုးၿပဴးရင္းႀကည့္ေပါ့။သင္တန္းဆင္းပြဲလာႀကည့္တဲ့ အကိုတစ္ေယာက္ကေၿပာပါတယ္
အကဆရာမက ဘယ္သူတုန္းတဲ့ ။က်မပါေပါ့ နင္ကဒါေတြပါသင္ထားသလားတဲ့။က်မလဲမသင္ရပါပဲ.နဂိုတတ္ကေလးေတြကို က်မဘယ္လို လုပ္ေပးရပမလဲ။ သူတို႕ရဲ႕ဒိုးဒန္႕အကကိုေတာ့ လူႀကိဳက္မ်ားပါတယ္။က်မရဲ႕ၿမန္မာအကေလးကမ်က္ႏွာငယ္။
                ေဒသခံမ်ားရဲ႕ မပူေပါင္းမႈကေတာ့ က်မတို႕ကို ကေလးေတြကဖို႕စင္ေတာင္ ေဆာက္မေပးႀကပါဘူး။ က်မတို႕ေၿပာခဲ့
ေပမဲ့လည္းေပါ့ေလ ..က်မတို႕ရဲ႕အားကိုးရေသာ တပည့္ေက်ာ္ေလးက သူ႕ေက်ာင္းကေကာင္ကေလးမ်ားအားနဲ႕ႀကည့္ေကာင္းေအာင္
ေဆာက္ေပးပါတယ္(အလြယ္နည္းေပါ့) ။မိုက္ကရိုဖုန္းမပါ..ဘာမွ မပါေသာအၿဖစ္သင္တန္းဆင္းပြဲကေတာ့ ၿဖစ္ရံုေလးနဲ႕ၿပီးသြားပါ
ေတာ့တယ္.မေကာင္းမကန္းနဲ႕ ကေလးမ်ားပါဝင္မႈသက္သက္ကေလးနဲ႕ပဲေပါ့ေလ။ မုန္႕ေႀကြးေတာ့လဲ ဘာမွအစီအစဥ္တက်မရွိ
သူတို႕လုစား၊ၿပံဳတိုးသမွ် ခံလိုက္ရတာေပါ့။ေအာ္သင္ခန္းစာပဲလို႕သာမွတ္ယူလိုက္ပါေတာ့တယ္.မဟုတ္ရင္လဲ အဲ့ေနမွာရြာတဲ့မိုးနဲ႕
အၿပိဳင္ငိုလိုက္ႀကဖို႕႔ပဲရွိပါေတာ့တယ္။ အခုအမွားသည္ေနာင္ေကာင္းဖို႕လို႕သာမွတ္ယူရင္း က်မတို႕ရဲ႕ေႏြရာသီသင္တန္းႀကီးကို
ၿပီးဆံုးလိုက္ႀကပါေတာ့တယ္။

0 ေယာက္က စာမူခေပးတယ္ း):

Post a Comment

ခုလုိ တခုတ္တရ မွတ္ခ်က္ျပဳတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးအလြန္တရာ တင္ရွိပါတယ္။