Friday, May 14, 2010

ဒီေႏြေမလဝယ္.....................

မငယ္….ထ .ထ. အေမ့ေခၚသံအဆံုးမွာ ကၽြန္မအိပ္ရာကေန ဆတ္ခနဲထထိုင္လိုက္ပါတယ္။
ေခါင္းထဲကိုဦးစြာ ဝင္လာတာက ေရ…….ဆိုတာပါပဲ ။ က်မတို႕အိမ္ေရမရတာ ၄ရက္၇ွိပါၿပီ ။ အေပၚကန္မွာလဲေရမရွိေတာ့သလို.ေအာက္ကန္မွာေရကုန္လုနီးေပါ့။
ညကတစ္ညလံုးမီးမလာခဲ့ေသးသလို အခုထိလဲ မလာေသးလို႕ေရရေနလို႕အေမကေခၚတာပါ။
ေရခ်ဳိးဆင္းဖို႕ေပါ့ေလ ။ က်မ က်ိန္းစပ္ေနတဲ့မ်က္လံုးကို ပြတ္သပ္ရင္း လွ်င္လွ်င္ၿမန္ၿမန္ အဝတ္အစားလဲၿပီး ေအာက္ဆင္းဖို႕ၿပင္လိုက္ရသည္။ က်မဆင္းခါနီး ေမာင္ငယ္ေလးပါတပါတည္းႏႈိးလိုက္ရပါတယ္ ။

"ဖိုးသား ထ…ထ ေမာင္ေလး..မမတို႔ဆင္းေတာ့မယ္။ ဟုတ္ မမ ..သားလဲ ထေနၿပီ ။ ဖိုးသားက
အေမ က်မ ကိုႏႈိးထဲက ႏုိးေနပံုရပါတယ္။သူလဲခ်က္ခ်င္းလူးလဲထၿပီး က်မေနာက္ကိုလိုက္ဖို႕ၿပင္ပါေတာ့တယ္။ က်မေအာက္ေရာက္ေတာ့ မိုးကမလင္းေသးဘူး။ဘယ္လင္းႏိုင္မလဲေလ အခ်ိန္က နံနက္၄နာရီခြဲပဲရွိေသးတာကိုး ဘယ္လင္းႏိုင္ပမလ ဲ။ ဒီထက္ေနာက္က်လို႔ကေတာ့မေန႕လိုအၿဖစ္မ်ိဳးေတြရႏိုင္တယ္ေလ။
မေန႕ကဆို..ဂလံု..ခြမ္..ခြမ္..ေဘးနားကိုဇလံုပစ္ခ်ေသာအသံအက်ယ္ႀကီးေႀကာင့္
က်မတို႕အားလံုးေမာ့္ႀကည့္မိသည္။
ခါးေထာက္ရပ္ေနေသာဟိုဘက္တိုက္က ကုလားမ ကိုမ်က္ႏွာထားတင္းတင္းနဲ႕ေတြ႕ရပါတယ္။ သူမလဲက်မတို႕လိုပဲ ေရလာခပ္တာပဲေပါ့၊ခက္တာက က်မတို႕တိုက္ရဲ႕အခန္း ၅ခန္းေတာင္မွ ေလာက္ငွေအာင္ေရကမရ။ဒီႏွစ္ေႏြ အေတာ္ပူပါတယ္။ေနပူသလို မီးက လံုးဝမမွန္ေတာ့ .အလွည့္က်ဆိုတဲ့အတိုင္း ပ်က္သည့္အခ်ိန္သာမွန္ပါတယ္။ၿဖတ္သည့္အခ်ိန္ရယ္ ပ်က္သည့္အခ်ိန္ရယ္သာမ်ားေနသည္မို႕ တစ္ရပ္ကြက္လံုးေရေလာက္ငွမႈမရွိပါ.မီးလာသည့္အခ်ိန္မွာ
စက္အားေကာင္းေသာ ေမာ္တာႀကီးမ်ားေနာက္ ေရပါသြားေတာ့ က်မတို႕လိုစက္ေသးမ်ားက ေရတင္လို႕ကိုမရေတာ့။တခါတေလ မိီးလာခ်ိန္ႀကာမွသာ ေရရတတ္သည္။

သို႔ေပမဲ့ က်မတို႕မွာသူမ်ားနဲ႕မတူတာ အခန္း၅ ခန္းေပါင္းမွ ေရစက္က တစ္လံုးထဲ အေပၚထပ္ႏွစ္ခန္းက တစ္ပိုက္ ေအာက္ က်မတို႔သံုးခန္းက တစ္ပိုက္။ ေရရသည့္အခ်ိန္ က်မတို႕ အရင္စတင္လိုက္ရင္ၿဖင့္ ၁၀မိနစ္ေလာက္အႀကာတြင္ အေပၚထပ္က မမ မ်ားက ဆင္းလာၿပီးခင္မင္မႈကို အခြင့္ေကာင္းယူက ေရလာပိတ္ခိုင္းပါေတာ့တယ္။ညီမေလးရယ္ အမတို႕မွာ ထမင္းခ်က္စရာက္ုေရမရွိလို႕ပါ…..
သူမရဲ႕မ်က္ႏွာေလးကိုမဲ့မဲ့ေလးထားက လာေၿပာပါတယ္။မငယ္ ပိတ္ေပးလိုက္ အေမ့အသံႀကားလိုက္ေတာ့
ဟင္ အေမ ကလဲ က်မတို႕ေ၇ေတာင္မရေသးဘူးေလ ငါပိတ္ဆို ပိတ္လုိက္ မငယ္..က်မေဆာင့္ေဆာင့္ေအာင့္ေအာင့္နဲ႕ပိတ္လိုက္ပါတယ္။ေက်းဇူးေနာ္အန္တီသမီးတို႕ေရနည္းနည္း
ရတာနဲ႕ၿပန္ဖြင့္ေပးပါ့မယ္။အေမကလဲ ေနာ္..ဒီမွာေ၇မရတာလဲသိသားနဲ႕မငယ္..အဲ့လိုစိတ္ကို လႊတ္မထားနဲ႕ေလ။ သူတို႕ရသြားရင္ၿပီးတာပဲမွတ္လား ငါတို႔မွာဖိုးသားရွိပါတယ္။ သူေရခတ္ေပးမွာေပါ့ ဘာေတြပူေလာင္ေနတာလဲ ကုသိုလ္ရပါတယ္။က်မ အေမ့သည္းခံစိတ္ကိုအံ့ႀကမိပါတယ္။က်မ အေမ့လို စိတ္မထားးႏိုင္ပါဘူးတကယ္ပါ ။

ေနာက္၄၅မိနစ္ေလာက္သူတို႔အားရေအာင္တင္ၿပီးေတာ့မငယ္ေရ..မမဖြင့္ေပးလိုက္ၿပီေနာ္.
က်မကေတာ့စိတ္တိုေနလို႕ၿပန္မေၿပာခ်င္ဘူးအေမကေတာ့ေအးေအး သမီးေရ လို႕ေၿပာၿပီး ေရဆက္တင္ပါတယ္။က်မတို႕တင္ၿပီး ၅မိနစ္အႀကာမွာ မီးက ပ်က္သြားပါေတာ့တယ္။ေရကေတာ့ မရလိုက္ေတာ့ပါဘူး။က်မလဲ စိတ္ဆိုးၿပီး ကဲ အေမ ေလွ်ာ့ေပးလိုက္ေတာ့ က်မတို႕ေရမရေတာ့ဘူးေပါ့အေမကေတာ့ေအာက္ဆင္းခ်ိဳးမယ္ လို႕တံုးတိေၿပာၿပီးဆင္းသြားေရာေအာက္ ေရာက္ေရာ ေဘးခန္းက က်မတို႕နဲ႕ဘဝတူေရမရလိုက္တဲ့ေကာင္မေလး၄ေယာက္အားလံုး ေအာက္ဆင္းခ်ဳိးႀကရေတာ့တယ္။က်မတို႕က ေရပိုက္ ကို ေရခ်ဴႏိုင္ေအာင္ေဖာက္ထားတဲ့
ပိုက္ကေနေရဖြင့္ယူႀကရတာပါ။ကုလားမ ဆင္းလာခ်ိန္ေရာက္ေရာ..သူက အတင္းေနရာဝင္ယူရင္ ေရကိုပံုးႀကီးပံုးငယ္အသြယ္သြယ္နဲ႕ခပ္ယူႀကပါေတာ့တယ္။အေမကေတာ့ မငယ္သြက္သြက္လုပ္ ကိုယ့္ကိစၥၿပီးတက္ေတာ့ ဆိုၿပီးႏွင္လႊတ္ပါတယ္။က်မတို႔ ကို အေပၚက မမေတြေၿပာသလို က်မတို႕တကယ္ ဟင္းခ်က္စရာေရ မရွိေတာ့ပါ။ အဲ့ဒီေန႕အတြက္ေရသန္႕ဘူးဝယ္ခ်က္လိုက္ရေတာ့တာေပါ့။ အခုမနက္ေတာ့ က်မတို႕မိသားစုေလးေယာက္ အေစာႀကီးဆင္းၿပီးေရခတ္ဖို႕ႀကိဳးစား၇ေတာ့ပါတယ္ ။ က်မက အဝတ္တစ္ပံုႀကီးကိုေလွ်ာ္အေမကကူ။ေမာင္ေလးဖိုးသားကေရစည္ၿပည့္ေအာင္ေရသယ္ရပါတယ္ ။

က်မလဲအေဖနဲ႕ေမာင္ေလးဖိုးသားကိုႀကည့္ရင္းသနားမိလာတယ္။သူတို႕ခင္ဗ်ာမ်ားမွာအိမ္ေပၚထပ္ထိ
ေရသယ္ႀကရတယ္ေလ။အေမရယ္က်မရယ္ေရခ်ဳိးအဝတ္ေလွ်ာ္ၿပီးခ်ိန္မွာ ေတာ့ ဖိုးသားရယ္အေဖရယ္ကေတာ့ အိမ္ရွိေရကန္နဲ႕စည္အားလံုးေသာေရထည့္စရာမ်ားကိုေရၿဖညိ့ၿပီးပါၿပီ.။
က်မလဲသူတို႕သားအဖေရခ်ဳိးတာကိုေစာင့္ေပးရပါတာေပါ့။ေရရယ္၊မီးရယ္သာအမွန္မွန္ေလးရဖို႕ က်မတို႕ေစာင့္ရပါဦးမယ္။မိုးအလာကိုေပါ့ေလ။မိုးကသဘာဝေႏြအပူသာမကက်မတို႕ရင္ထဲကအခုလိုဒုကၡအပူေတြကိုလဲၿငိမ္းေပးႏိုင္မယ္ေလ။
က်မအေတြးေကာင္းေနတံုးဖိုးသားက အလန္႕တႀကားထေအာ္ပါတယ္။မငယ္ ေရရပ္သြားၿပီဗ်..
ကဲ က်မတို႕ဘာဆက္လုပ္ရင္ေကာင္းမလဲ......

3 ေယာက္က စာမူခေပးတယ္ း):

အျဖဴေရာင္နတ္သမီး said...

ေနရာအႏႈံ႕ ေရၿပႆနာနဲ႔ ႀကံဳေနရတယ္ေနာ္...
ညီမေနတဲ႔ ဆိုက္ပရပ္စ္ႏိုင္ငံမွာလည္း မႏွစ္က ေရၿပႆနာနဲ႔ႀကံဳလို႕ ေသာက္သံုးေရကို ဂရိ ကေနသယ္ယူရတယ္...
ေရၿပႆနာ အၿမန္အဆင္ေၿပႀကပါေစ....

ေရႊရတုမွတ္တမ္း said...

ေရသည္ဗ်ိဳ႕...
အင္း...အစစရွားတဲ့အထဲမွာ...ေရေတာင္ပါလာျပီေနာ္...

Khyl said...

ကိုုယ္တိုုင္ၾကံဳမွ ဘယ္ေလာက္ ၀မ္းနည္းဘိုု႕ေကာင္းတယ္ ဆိုုတာ သိနိုုင္တာမ်ိဳးေနာ္....

Post a Comment

ခုလုိ တခုတ္တရ မွတ္ခ်က္ျပဳတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးအလြန္တရာ တင္ရွိပါတယ္။