Monday, March 15, 2010

၀ိညာဥ္တစ္ေကာင္ရဲ႕ ဒုိင္ယာရီ (၃)

“ကုိကုိ အားလား ဟင္”
“စေန၊တနဂၤေႏြနဲ႔ ေသာၾကာ ကလြဲရင္ ကုိကုိ က အားပါတယ္”
“ဒါဆုိ မုိးကုိ ရုပ္ရွင္လုိက္ျပ ၿပီးရင္ မုိးသြားခ်င္တဲ့ေနရာေတြလုိက္ပုိ႔ ”
“အင္း.. လုိက္ပုိ႔ေပးမယ္ ဘယ္ေန႔ပုိ႔ေပးရမလဲေျပာေလ ”
“အင္း… တနလၤာေန႔ ”

ကၽြန္ေတာ့္ရင္ထဲ ထိတ္ကနဲျဖစ္သြားပါတယ္ အဲ့ဒီေန႔က သူငယ္ခ်င္းေမြးေန႔ ၿပီးေတာ့ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္း ကုိသြားေပးဖုိ႔ကိစၥ အဲ့ဒီေန႔အတြက္ ကၽြန္ေတာ္အစစ အရာရာတာ၀န္ယူတယ္လုိ႔ကတိေပးထားတာ နည္းနည္းေတာ့ စိတ္ေလသြားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ဘ၀မွာ ဘယ္မိန္းကေလးကုိမွ ဦးစားေပးေလ့မရွိပါဘူး ကၽြန္ေတာ့္ စိတ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လုပ္ခ်င္ရာလုပ္ခဲ့တာၾကီးပါပဲ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္အခုေတာ့ ဟူး ကနဲ သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ ခ်လုိက္မိပါတယ္ အဲ့ဒီခ်လုိက္တဲ့သက္ျပင္းကဘယ္ေလာက္ထ“တာ”သြားလဲဆုိတာ ဘယ္သူမွမသိလုိက္ပါဘူး။

ကၽြန္ေတာ္အေျခအေနကုိေကာင္းဆုံး လုပ္ဖုိ႔စဥ္းစားလုိက္ပါတယ္ မျမင္ရေသးတဲ့ ခ်စ္သူရဲ႕ ပထမဆုံး ေတာင္းဆုိမႈ႕ သူငယ္ခ်င္းအရင္းေခါက္ေခါက္ၾကီးရဲ႕ေမြးေန႔ ျငင္းပယ္လုိ႔မရတဲ့အေၾကာင္းအရာႏွစ္ခုၾကား ထဲမွာ ကၽြန္ေတာ္ပိတ္မိေနပါတယ္။

“မုိး ေန႔လည္ပုိင္း ပြဲသြားၾကည့္လုိ႔မရဘူးလား ၁၂း၃၀ ပြဲေလ ရလား”
“ဟင္ .ဘာလဲ ကုိကုိက မရပါဘူးေန႔လည္ပြဲၾကည့္ရင္ မုိးတုိ႔သြားဖုိ႔အခ်ိန္နည္းသြားမွာေပါ့”
“မဟုတ္ပါဘူး အဲ့ဒီေန႔က ကုိကုိ႔ သူငယ္ခ်င္းေမြးေန႔ေလ သူ႔ကုိလည္း လုိက္ကူညီမယ္ကတိေပးထားလို႔ပါ”
“ရပါတယ္ ဒါဆုိလည္းလုိက္မပုိ႔နဲ႔ေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ မပုိ႔နဲ႔ေတာ့ ”

ဒုကၡပါပဲ စိတ္ေကာက္ရင္ေခ်ာ့မယ္သာေျပာတာ ကၽြန္ေတာ္ဘယ္ကစေခ်ာ့ၿပီးဘာလုပ္ရမွန္းေတာင္မသိ ဘူး စိတ္လည္းအေတာ္ေလသြားပါတယ္။ သာမန္အခ်ိန္ဆုိ မင္းလုပ္ခ်င္သလုိလုပ္ကြာလုိ႔ထေျပာမိမွာ အခုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မေျပာမိဘူး။ ဆုံးျဖတ္ခ်က္တစ္ခုကုိေသခ်ာခ်ုလိုက္ပါတယ္ သူငယ္ခ်င္းအခ်င္းခ်င္း ဆုိေတာ့အက်ဳိးအေၾကာင္းေျပာျပေတာင္းပန္ရင္ရမွာပါ ။ မျမင္ရေသးတဲ့ခ်စ္သူရဲ႕ ပထမဆုံးေတာင္းဆုိမႈ႕ ကုိေတာ့လုိက္ေလွ်ာလုိက္ေတာ့မယ္လုိ႔။

သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တနလၤာေန႔ေတြ႔ဖုိ႔ခ်ိန္းလုိက္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္က သူ႔သင္တန္းကုိသြားၾကိဳရမွာေလ သင္တန္းကလွည္းတန္းမွာ မနက္ဆယ္နာရီခြဲ သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္စကားနည္းနည္းေျပာၿပီး အေကာင့္ေတြ ေအာက္လုိက္ၾကတယ္။


ခက္တယ္ဗ်ာ ဘာျဖစ္တာလဲမသိဘူး ကၽြန္ေတာ္ သူနဲ႔စကားေျပာေနရတဲ့အခ်ိန္ေတြကုိပဲ သတိရေနတယ္ ညေနပုိင္းေရာက္လာတယ္ ။ အရမ္းသတိရလာတယ္ ကုိယ့္ကုိကိုယ္လည္းမေက်မနပ္ျဖစ္မိတယ္ မျမင္ရ ေသးပဲနဲ႔ဘာလုိ႔ ဒီလုိျဖစ္ေနရသလဲေပါ့။ ကဲမထူးဆန္းဘူးလား မိတ္ေဆြ ဘာမွညာမွန္းမသိပဲထုိင္လြမ္းေန ရတာ အမွန္ေတာ့ ေၾကာင္ေတာင္ေတာင္ႏုိင္တဲ့ကိစၥတစ္ခုပဲ ကၽြန္ေတာ္ဘာလုပ္ရမလဲ။ ဘာမွလုပ္စရာမရွိ တာနဲ႔အြန္လုိင္းကုိျပန္တက္လုိက္ပါတယ္ အဲ့ဒီမွာမထင္မွတ္ပဲ သူနဲ႔ အြန္လုိင္းမွာျပန္ေတြ႔ေတာ့တာပါပဲ။

“ဟိတ္ ဘာလုိ႔ အြန္လိုင္းျပန္တက္လာတာလဲ ”
“ကုိကုိ႔ ကုိသတိရလုိ႔ေလ ၿပီးေတာ့ ကုိကုိ႔ ဖုန္းနံပါတ္လုိခ်င္လုိ႔”
“အတူတူပဲ ကုိကုိလည္း သတိရလုိ႔ ဘာလုပ္ရမွန္းမသိတာနဲ႔ အြန္လုိင္းတက္လုိက္တာ”

သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္စကားဆက္ေျပာျဖစ္ပါတယ္ အခ်စ္အေၾကာင္းတစ္ခ်ဳိ႕ နဲ႔ ရင္ခုန္သံတစ္ခ်ဳိ႕ လူခ်င္းမေတြ႔ ဖူးေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ခံစားလုိ႔ရေနတယ္။ ဒါေပမယ့္အေသအခ်ာၾကီး မျဖစ္ေသးပါဘူး နည္းနည္းေပါ့ လူဆုိ တာက ဒီလုိပဲေလ အေၾကာင္းအရာတစ္ခုကိုရင္းႏွီးေနရင္စိတ္၀င္စားတယ္ထင္တာ ကၽြန္ေတာ္လည္းဒီလုိပဲ ထင္ပါတယ္ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာပဲ သူက ကၽြန္ေတာ့္ကုိေျပာလာပါတယ္ ကၽြန္ေတာ့္ဆီလာမယ္တဲ့ အုိး ကၽြန္ေတာ့္ မွာတအံ့တၾသၾကိးနဲ႔ ေပ်ာ္လည္းေပ်ာ္သြားပါတယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ သူမကုိအျမန္ဆုံးေတြ႔ခ်င္စိတ္ျဖစ္မိေနတာ မဟုတ္လား။ ကၽြန္ေတာ္မအားလုိ႔သာမဟုတ္ရင္ သူမေျပာခင္ကတည္းက ကၽြန္ေတာ္သူ႔ဆီေရာက္ရင္ ေရာက္ေနခဲ့မွာ။

မုိးေလးကတစ္ဖြဲဖြဲက်ေနပါတယ္ ဆုိင္မွာလူ၀င္စျပဳေနပါၿပီ တကယ္ေတာ့ဒါလူက်ခ်ိန္ပါအျပင္ထြက္လုိ႔မရပါ ဘူး ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္အလုပ္ကုိပစ္ထားၿပီး အျပင္ဘက္မွာထြက္ေစာင့္ေနပါတယ္။ ဆုိင္ကသူငယ္ခ်င္း အစ္ကုိၾကီး ကုိေက်ာ္ကုိလည္းေျပာထားလုိက္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ့္ေကာင္မေလးလာမွာမုိ႔လုိ႔ဆုိေတာ့ ျပဳံးစိျပဳံး စိနဲ႔။ လႈိင္ကေန ေျမာက္ဥကၠလာကုိတကၠစီနဲ႔ဆုိေတာ့ သိပ္မေစာင့္လုိက္ရပါဘူး။ ဆုိင္ကုိနည္းနည္းေက်ာ္ၿပီး တကၠစီတစ္စီးရပ္လာပါတယ္ နဂုိကတည္းကေစာင့္ၾကည့္ေနတဲ့သူဆုိေတာ့ တကၠစီကိုျမင္လုိက္တာနဲ႔ ဒိန္းကနဲရင္ခုန္သြားပါတယ္။

ကားေပၚကေန ဘာအျပင္အဆင္မွမရွိပဲ ေဘာင္းဘီေရွာ့ပင္ေလးနဲ႔တီရွပ္ေပၚကအေႏြးထည္ထပ္၀တ္ထား တဲ့ ကေလးတစ္ေယာက္လုိလြတ္လပ္စြာဆင္းလာပါတယ္။ သူမ်က္ႏွာကအငယ္ရွက္ရြံ႕ေနပုံေပၚၿပီးပန္းႏု ေရာင္သန္းေနပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အေတာ္ေလးေပ်ာ္သြားတယ္ အဲ့ဒီခဏမွာ ကၽြန္ေတာ္တစ္စုံတစ္ရာရွာ ေတြ႔လုိက္သလုိခံစားရပါတယ္ ဒါေပမယ့္ အေသအခ်ာၾကီးေတာ့မဟုတ္ဘူးေလ ။ သူ႔ကုိ အေအးတစ္ဗူးမွာ တုိက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ သူမ်က္ႏွာကုိမရဲတရဲ ပဲၾကည့္ေနျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္စကားအမ်ားၾကီးမေျပာႏုိင္ခဲ့ ဘူး ရင္ေတြအရမ္းခုန္ေနတယ္ဗ်ာ။ အခ်စ္ဆုိတာလုပ္ယူလုိ႔ရတဲ့အရာမဟုတ္ဘူးဆုိတဲ့ စကားရဲ႕ေနာက္ ကြယ္မွာ အခ်စ္ဆုိတာ စကၠန္႔ပိုင္းအတြင္းျဖစ္သြားတာ ဆုိတာကုိ ကၽြန္ေတာ္သြားသတိရတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကုိ ခ်စ္တယ္လို႔ စကားစဖု႔ိမစဥ္းစားမိေသးပါဘူး။

သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ရုိးရုိးသာမန္စကားနည္းနည္းပါးပါးေျပာျဖစ္ၾကၿပီး ကၽြန္ေတာ္ သူ႔ကုိေျမာက္ဥကၠလာက စြယ္ေတာ္ ကုိေခၚၿပီးသြားဖူးဖုိ႔အၾကံေပၚလာပါတယ္။ အဲ့ဒါကုိဖြင့္ေျပာလုိက္ေတာ့ သူကေကာင္းသားပဲတဲ့ ။ စြယ္ေတာ္နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဆုိင္က နီးနီးေလးဆုိေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တစ္ခါမွမေရာက္ျဖစ္ပါဘူး ဒါကၽြန္ေတာ္ သူနဲ႔ ပထမဆုံးဘုရားစသြားဖူးျခင္းျဖစ္သလုိ စြယ္ေတာ္ကုိလည္းပထမဦးဆုံးအၾကိမ္ေရာက္ဖူးျခင္းပါ။ မုိးက တစ္ဖြဲဖြဲေလးက်ေနတာပါ အရမ္းၾကီးရြာတာလည္းမဟုတ္ပါဘူး။ ထီးက သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္တစ္ေယာက္တစ္ ေခ်ာင္းျဖစ္ေနပါတယ္။ ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္းထီးတစ္ေခ်ာင္းကုိပိတ္ပစ္လုိက္ၿပီး သူနဲ႔ထီးအတူတူေဆာင္း လုိက္တယ္။

ခ်စ္သူနဲ႔အတူတစ္မုိးေအာက္မွာေနရတဲ့ခံစားခ်က္ကုိခ်စ္ဖူးသူတုိင္းသိၾကမွာပါ ကၽြန္ေတာ္အရမ္းၾကည္ႏူးၿပီး ေလာကၾကီးတစ္ခုလုံးကုိေမ့ခ်င္ေနတယ္ဗ်ာ။ စြယ္ေတာ္ထဲမွာအတူတူထုိင္းၿပီးသူ႔လက္ကေလးကုိ ကၽြန္ေတာ္စကိုင္ေတာ့ ႏုညံ့ေနတဲ့ သူ႔လက္ဖ၀ါးဆီကေန ကၽြန္ေတာ္တစ္စုံတစ္ခုကုိခံစားသိရွိေနတယ္ဒါေပ မယ့္ ကၽြန္ေတာ္ဘာမွန္းအေသအခ်ာၾကီးကုိမသိေသးဘူး။ အင္အားတစ္ခုလား စီးေမ်ာေနတယ္ သူေတာ့မ သိဘူး ကၽြန္ေတာ္ေတာ့ ေပ်ာ္လြန္းလုိ႔ ေျခေထာက္နဲ႔ေျမၾကီးထိတယ္လုိ႔ကုိမထင္ရဘူး။

နည္းနည္းေမွာင္ေတာ့ သူ႔ကုိကတိေပးထားတဲ့အတုိင္း ကၽြန္ေတာ္အိမ္ျပန္လုိက္ပုိ႔ပါတယ္ စြယ္ေတာ္ကေန လမ္းမဘက္ကုိထြက္ၿပီး လႈိင္ဘက္ကုိတကၠစီငွားလုိက္တယ္။ အစကေတာ့တကယ္ပဲျပန္လုိက္ပုိ႔ဖုိ႔ပါ ဒါေပမယ့္ ကားကအင္းယားကန္ေဘာင္ဘက္ကျဖတ္ေတာ့။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ႏွစ္ေယာက္အေတြးကတစ္မ်ဳိး ေျပာင္းၿပီးကန္ေဘာင္ေပၚေရာက္သြားျပန္ေရာက္ သူကဒါရည္းစားနဲ႔ကန္ေဘာင္ကိုပထမဦးဆုံးလာဖူးတာ တဲ့။ အင္းတကယ္ေတာ့ အဲ့ဒီ့အင္းယားကန္ေဘာင္ကုိ ၀င္ျဖစ္သြားတာကစၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ရူးသြပ္မႈ႕ေတြစ တင္ျဖစ္ေပၚလာခဲ့တာပဲ ။

ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ ပါးလႊာခ်ဳိျမတဲ့ အခ်စ္တုိ႔ကေနစတင္ျဖစ္ေပၚတဲ့ အနမ္းပြင့္ဟာ ရူးသြပ္သြားေစႏုိင္ေလာက္ေအာင္စြမ္းပါတယ္။

5 ေယာက္က စာမူခေပးတယ္ း):

မိုး said...

ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္နဲ႔ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ ပါးလႊာခ်ဳိျမတဲ့ အခ်စ္တုိ႔ကေနစတင္ျဖစ္ေပၚတဲ့ အနမ္းပြင့္ဟာ ရူးသြပ္သြားေစႏုိင္ေလာက္ေအာင္စြမ္းပါတယ္။

မိုး said...

စာသားေလးေတြအရမ္းေကာင္းပါတယ္..။ျမန္ျမန္တင္ေပးေနာ္ ေနာက္ထပ္ Post ေတြ။ဖတ္ခ်င္လွျပီ း))

ျမစ္က်ဳိးအင္း said...

ဒီလိုနဲ႔ အခ်စ္ကို ေတြ႔ရိွသြားၾကသည္ေပါ့။
ပထမဆံုး ေတြ႔တဲ့ အခန္းကို ဖတ္ရေတာ့ ရသေလး တစ္မ်ဳိး
ရလိုက္တယ္။ ရင္ဘတ္ခ်င္း တူသြားသလုိ စိတ္လႈပ္ရွား မႈကိုေတာင္ ျမင္လိုက္ရတယ္

Angel Shaper said...

အဲဒီမွာ စတာေပါ့။ ဟဲဟဲ
ေဘာ္ဒါႀကီးေရ ဘာမွ ေျပာေတာ့ဘူး။
ဖတ္လို႔ေကာင္းတယ္ ဒါပဲေျပာမယ္။
တကယ္ေကာင္းတာပါ။
အမ်ားႀကီးဆက္ေရးေနာ္။ ေမွ်ာ္ေနမယ္ေနာ္။

Khyl said...

ကိုကို အားလားဟင္... မအားလဲလားအားလဲလား... အဲေလ မအားလဲလာ အားလဲလာ..... ေရဇလံုထဲက ေလွ်ာ္ထားတဲ့ ျခင္ေထာင္ၾကီးေရညွစ္ခိုင္းမလို႕ပါရွိဳ..... (ခိြ)

Post a Comment

ခုလုိ တခုတ္တရ မွတ္ခ်က္ျပဳတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးအလြန္တရာ တင္ရွိပါတယ္။