Sunday, June 20, 2010

ကိုယ္ပိုင္စာမ်က္ႏွာ(၁)

ကၽြန္ေတာ္စာေတြမေရးျဖစ္တာၾကာျပီ. ..
ဘာလုိ ့လဲဆိုေတာ့ ေပ်ာ္စရာပဲျဖစ္ျဖစ္...ဝမ္း နည္းစ ရာ ပဲျဖစ္ျဖစ္...ဘယ္အရာကိုမွ အခ်ိန္အၾကာၾကီး မခံစားခ်င္လုိ ့ပဲ...။
ေပ်ာ္စရာေတြဆိုရင္ေတာ့ တသက္လံုးသယ္သြားခ်င္တာေပ့ါ...
ဒါေပမဲ့ျဖစ္မွမျဖစ္ႏုိင္တာ...စိတ္မေကာင္းစရာ..ဝမ္းနည္းစရာေတြဆိုရင္ေတာ့...ေရေပၚမွာစာေရးလုိက္သလု ိ ေပ်ာက္သြားတာက ပိုျပီးေကာင္းမယ္ေလ...။
အဲဒါေၾကာင့္ စာရြက္ေလးတစ္ရြက္ေပၚမွာေတာ င္ ကၽြန္ေတာ္ခံစားခ်က္ေတြ ခ်မေရးျဖစ္ခဲ့ဘူး..။ ..
လူစိတ္ဆိုတာ စြဲလမ္းတက္တယ္ေလ... ကၽြန္ေတာ္လည္း သာမာန္ လူတေယာက္ပဲ အဲဒီစြဲလမ္းစိတ္ေတြထဲကေန အလြတ္ရုန္းမထြက္ႏုိ္င္ေသးပါဘူး. ..။
ေရေပၚမွာစာေရးသလို ခံစားတိုိင္းကို လြယ္လြယ္နဲ ့မေဖ်ာက္ႏုိင္ေသးေပမဲ့...။ သဲေပၚမွာ ဒုတ္ေခ်ာင္းေလးနဲ ့စာေရးျခစ္လုိက္သလုိ မ်ိဳး...တခ်ိဳ ့ခံစားခ်က္ေတြကို
တျဖည္းျဖည္းနဲ ့သဲပြင့္ေလးေတြလြင့္သြားသလ ုိ ေပ်ာက္ကြယ္သြားေအာင္ေတာ့ ၾကိဳးစားေနၾကည့္ေနတာပဲေလ...
ခံစားခ်က္ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့ ေက်ာက္သားေပၚမွာ ထြင္းထားသလိုေတာ့ စြဲျမဲမေနေတာ့ပါဘူး...။
တခ်ိဳ ့အရာေလးေတြေတာ့ က်န္ေနေသးတယ္..

ကၽြန္ေတာ္အမ်ားၾကီ း ၾကိဳးစားရအုန္းမွာပါ.....။
ကၽြန္ေတာ္အယူအစေတြက သူမ်ားေတြအတြက္ လြဲမွားတဲ့အေတြးေတြျဖစ္ခ်င္ျဖစ္ေနမွာပါ...
ကၽြန္ေတာ္စိတ္ကူးနဲ ့ကၽြန္ေတာ္ကေတာ့ အံ့ဝင္ဂြင္က် ျဖစ္ခဲ့တာပဲေလ...။
ဒီေန ့ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဘဝတေလွ်ာက္ ျဖတ္သန္းဖူးခဲ့တဲ့ ဝမ္းသာျခင္းဝမ္းနည္းျခင္းေတြကို ဘာရယ္ေတာ့မဟုတ္ပါဘူး ျပန္ေရးၾကည့္ခ်င္လာမိတယ္.. .

ငယ္ငယ္ကဆို ကၽြန္ေတာ္ မျပည့္မစံုနဲ႕ေနလာခဲ့ရတယ္
သူမ်ားေတြလို လိုခ်င္တာေတြမရခဲ့ဘူး.........
က်ေန္ာမွာ သူမ်ားကေလးေတြလို႕ မိသားစုနဲ႕တူတူ သိုက္သိုက္၀န္း၀န္းမေနခဲ့ရဘူး.........
ကေလးပီပီ အရုပ္ငယ္ေလး တစ္ရုပ္ေတာင္ ကၽြန္ေတာ္.မပိုင္ဆုိင္ခဲ့ဖူးဘူး. ..။
မွတ္မွတ္ရရ ကၽြန္ေတာ္ (၃)တန္းမွာ ပထမဆု ရတုန္းက အေဖ ဝယ္ေပးခဲ့တဲ့ ဓါတ္ခဲထည့္ျပီးတီးလို႕ရတဲ့ ေအာ္ဂင္ေလးတစ္ခုသာလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္ဘ၀ရဲ႕
ေအာက္ေမ့စရာ အမွတ္တရတစ္ခုေလးပါ........

ဒီၾကားထဲ ကၽြန္ေတ္ာ အသက္ (၁၀)ႏွစ္သားမွာ အေဖက ရုတ္တရက္ဆံုးသြားေတာ့ အေမက ရန္ကုန္ကို ခ်က္ျခင္းပဲ လိုက္သြားတယ္
အဲ့ဒီအခ်ိန္က်ေန္ာ စာေမးပြဲအတန္းတင္ေျဖတဲ့အခ်ိန္နဲ႕ တိုက္ဆိုင္ေနေတာ့ မလိုက္ျဖစ္ဘူး
အေဖရဲ႕ေသဆံုးတာကို သားတစ္ေယာက္အေနနဲ႕ မကန္ေတာ့လိုက္ရ မျမင္လိုက္ရဘူး.............
ေဖေဖ မီးသင္ျဂိဳလ္တဲ့အခ်ိန္ကို နယ္မတူတဲ့ေနရာတစ္ခုကေန ေကာင္းကင္ကိုေမာ့ၾကည့္ရင္း ေဖ့ေဖ့ကိုေနာက္ဆံုးႏႈတ္ဆက္ခဲ့ရတယ္

ကၽြန္ေတာ့္ဘဝရဲ ့အမွတ္တရ ပထမဆံုးအၾကိမ္ ဆံုးရွံဳးမွဳတခုအတြက္ ေကာင္းကင္ကို ေမာ့ၾကည့္ျဖစ္ခဲ့တဲ့ ေန ့တေန ့ ေပါ့...။

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
ခင္မင္စြာျဖင့္
ညအလကၤာ

0 ေယာက္က စာမူခေပးတယ္ း):

Post a Comment

ခုလုိ တခုတ္တရ မွတ္ခ်က္ျပဳတဲ့အတြက္ ေက်းဇူးအလြန္တရာ တင္ရွိပါတယ္။